ابرگوشی جهان....Galaxy note 2
 
welcome too play tech site
اخبار از دنیای باحال تکنولژی

اگر Galaxy Note II نظر شما را در نگاه اول به خود جلب کرده است، به احتمال زیاد با نقص‌های آن در مورد اندازه و این که باید کار آسان با یک دست و جای دادن گوشی در جیب را فدای اندازه صفحه نمایش فوق‌العاده گوشی کنید؛

 

در برابر نسخه قبلی گوشی چندان کوچک‌تر نشده است که با توجه به اندازه بزرگ‌تر صفحه نمایش طبیعی به نظر می‌رسد. گرچه این صفحه نمایش به تنهایی سبب می‌شود که ارتقا را به Note II ارزشمند باشد. صفحه نمایش این گوشی، بهترین صفحه نمایشی است که سامسونگ تا به حال موفق به ساخت آن شده است و تمامی نقاط ضعف نمایشگرهای Super AMOLED در آن رفع شده‌اند.

 

24 درصد افزایش ظرفیت باتری هم به تنهایی ارزش ارتقا را دارد. با وجود باتری جدید مدت زمان بیشتری می‌توان از گوشی لذت برد و از همه مهم‌تر آنکه امکان تعویض باتری نیز در اختیار شماست.

اگر به دلیل دارا بودن قلم و شیاری خاص برای جای دادن آن به سراغ Note  رفته‌اید هم باید خبر مسرت بخشی به شما بدهم و آن بهبود یافتن S Pen است. حالا کار با S Pen آسان‌تر شده و قابلیت‌هایی چون Air View و Pop Up Note هم بدان افزوده شده‌اند.

 

این سه مورد در کنار هم سبب می‌شود که Note II  هم محصول با ارزشی برای ارتقا بوده و هم آنکه برای کاربران جدید محصولی ایده آل باشد. با افزوده شدن کیفیت خوب عکس‌های و ویدیوهای گوشی، اسپیکر عالی، کیفیت بسیار خوب مکالمه و امکان افزایش فضای ذخیره سازی به این موارد بیش از پیش ارزش آن را درک خواهید کرد. تنها ضعف گوشی به کیفیت نه چندان مناسب صدا در هنگام ضبط ویدیویی آن باز می‌گردد.

 

به غیر از LG Intuition و نخستین نسخه Note، محصول دیگری که امکان رقابت با اندازه این صفحه نمایش را داشته باشد، وجود ندارد. امتیازات و برتری‌های گوشی نسبت به نخستین نسخه Note کاملا مشخص هستند و تنها مزیتی که می‌توان برای محصول قدیمی‌تر ذکر کرد ارزان‌تر بودن آن است. LG intuition فاقد شیار مخصوصی برای جای دادن قلم است و باید آن را به صورت جداگانه همراه با گوشی شما حمل کنید. این گوشی از سیستم عامل Android ICS بهره برده و شکل مربع گونه آن سبب می‌شود تا کار با این گوشی نسب به Note II دشوارتر باشد.

 

مزایا

·         بهترین صفحه نمایش HD Super AMOLED ساخته شده توسط سامسونگ

·         بهبود ارگونومی و عملکردهای S Pen

·         عمر عالی باتری

·         پردازنده قدرتمند چهار هسته ای

·         عکس‌ها و ویدیوهای بسیار خوب

·         کیفیت صدای عالی

·         اسپیکر عالی با صدای بلند و واضح

 

نقص‌ها

·         کیفیت نه چندان خوب صدا در ویدیوهای ضبط شده


نظرات شما عزیزان:

xperia t
ساعت23:32---29 آذر 1391
واقعا عالیه
گوشی توپیه ولی با این خبرا معلومه که بروز نیستید
برسی تخصصی بزارید یا.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 1:14
amin.f

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome too play tech site و آدرس playtech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 5875
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1